Powered by Blogger.

Whatsapp kami untuk Tempahan & Maklumat Lanjut:

Proton Sedia Terima Kritikan?

Posted by Nazz Abdullah On 12:22 AM
Posted by Nazz Abdullah  
THURSDAY, FEBRUARY 9, 2012  


     Cuma nak share dengan semua, poster ni saya terperasan baru-baru ni dekat ruang showroom di office saya. Kata-kata yang ada dipaparkan dalam poster ni seperti berikut:

"As our customer, you are our priority. We've been making improvements so you can enjoy satisfying Proton experience. We welcome your feedback so we can serve you even better."

Setiap individu dalam poster ni mewakili setiap deparment/division dalam Proton seperti bahagian jualan, servis, Proton i-care, marketing dan lain-lain. Nampaknya pihak Proton benar-benar bersedia membuka telinga mendengar pandangan & idea orang ramai.

Diharapkan pihak Proton selepas ini bukan sahaja dapat menerima dan mendengar feedback orang ramai, malah yang paling penting sekali adalah mengguna pakai dan mengaplikasikan mana-mana pendapat & kritikan yang positif & membina.

Jadi kepada individu yang selalu mengkritik dan menjatuhkan Proton, kenapa anda masih perlu bersembunyi di sebalik skrin monitor anda? Ini adalah peluang terbaik anda untuk tampil ke hadapan dan menyuarakan rasa tidak puas hati anda.

Untuk mengajukan sebarang maklum balas:
Boleh terus ke 'Centre of Excellent', Shah Alam

Atau
Jika malu nak tampilkan diri, boleh hubungi 'Proton i-care' di talian hotline 1300-880-888

p/s: Posing tanak kalah, macam Italian Job pon ada jugak.. ;)



Site search