Powered by Blogger.
Posted by Nazz Abdullah  
SATURDAY, APRIL 07, 2012  



Sumber dipetik dari: ArenaKereta

Itu dia yang dinanti-nantikan selama ini sudah tiba, iklan komersial Proton Preve yang bakal ditayangkan di televisyen sudah muncul di laman video YouTube. Bagi saya iklan komersial ini memang menarik kerana kita boleh melihat model terbaharu Proton Preve ini beraksi secara lebih jelas, seterusnya menyerlahkan kecantikan rekaannya yang begitu sporty.


Untuk melihat spesifikasi penuh Proton Prevé di sini: http://proton-sales.blogspot.com/2012/03/spesifikasi-penuh-p3-21a.html


*P/S: Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada pembaca-pembaca blog ini yang telah membuat tempahan (booking) melalui saya. Jadi kepada sesiapa yang belum menempatkan tempahan anda, boleh lah hubungi saya secepat mungkin sebelum majlis perlancaran model ini, untuk mengelakkan menunggu stok yang lama. Bagi yang berada di Johor Bahru dan sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, sila hubungi saya, Nazz Abdullah di talian 017-312 4300. Terima Kasih.



Site search