Powered by Blogger.

PANAS: Lagi Gambar tambahan Proton Prevé

Posted by Nazz Abdullah On 8:48 PM
Posted by Nazz Abdullah  
FRIDAY, APRIL 06, 2012  

Proton Prevé telah menghangatkan ruang berita di sana sini seluruh negara sejak beberapa bulan kebelakangan ini, tak kira apa jua jenis media sekalipun baik di blog-blog terkenal, forum-forum, akhbar berita Melayu, English & Mandrin mahupun di TV3.

Baru sebentar tadi saya menerima email dari sahabat Nya Jack yang mengirimkan gambar-gambar terbaru  Proton Prevé:




Banyak lagi gambar-gambar yang telah dikirim oleh bro Nya Jack termasuk gambar jelas keseluruhan kereta dari luar, hadapan, sisi, dan belakang, dan juga senarai harga sebenar ketiga-tiga variasi  Proton Prevé ini. Tetapi saya tidak dapat mendedahkan gambar-gambar tersebut di sini kerana menghormati hak-hak syarikat.




Untuk melihat spesifikasi penuh Proton Prevé di sini: http://proton-sales.blogspot.com/2012/03/spesifikasi-penuh-p3-21a.html



*P/S: Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada pembaca-pembaca blog ini yang telah membuat tempahan (booking) melalui saya. Jadi kepada sesiapa yang belum menempatkan tempahan anda, boleh lah hubungi saya secepat mungkin sebelum majlis perlancaran model ini, untuk mengelakkan menunggu stok yang lama. Bagi yang berada di Johor Bahru dan sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, sila hubungi saya, Nazz Abdullah di talian 017-312 4300. Terima Kasih.


Site search