Powered by Blogger.

Whatsapp kami untuk Tempahan & Maklumat Lanjut:

Prevé terima 5 Bintang dari MyVAP

Posted by Nazz Abdullah On 12:26 PM
Posted by Nazz Abdullah  
WEDNESDAY, APRIL 11, 2012  


Enam Hari lagi sebelum tibanya detik yang ditunggu-tunggu perlancaran Proton Prevé iaitu model terulung Proton, dan ramai rasanya saat ini yang tidak sabar-sabar menantikan tarikh 16hb April tersebut, lebih-lebih lagi buat mereka yang sudah menempatkan tempahan mereka.

Seorang dari sahabat kita iaitu bro Nya Jack telah mengirimkan saya potongan gambar slide di atas, yang menunjukan model ini telah menerima pengiktirafan 5 bintang dari MyVAP (Malaysian Vehicle Assessment Programme), iaitu sebuah badan yang diasaskan oleh MIROS untuk memasti & meningkatkan tahap keselamatan kenderaan di Malaysia. Gambar ini saya rasa mungkin telah diambil pada majlis penganugerahan MyVAP semalam berikutan tarikh pada slide diatas (AWARDED 10 APRIL).

Walaupun masih belum menerima berita rasmi mengenai pengiktirafan dari NCAP, saya yakin dalam masa terdekat ini atau setidak-tidaknya selepas perlancaran nanti pasti akan kita semua ketahui, kerana sewaktu saya menghadiri training Prevé ini tempoh hari, DSZ sendiri beberapa kali menekankan tentang pengiktirafan markah penuh dari NCAP tersebut.

Apapun tahniah sekali lagi kita ucapkan kepada Proton dan semua yang terlibat dalam pembinaan model yang bakal meneraju era baru Proton, iaitu Prevé.

Untuk melihat spesifikasi penuh Proton Prevé di sini: http://proton-sales.blogspot.com/2012/03/spesifikasi-penuh-p3-21a.html


*P/S: Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada pembaca-pembaca blog ini yang telah membuat tempahan (booking) melalui saya. Jadi kepada sesiapa yang belum menempatkan tempahan anda, boleh lah hubungi saya secepat mungkin sebelum majlis perlancaran model ini, untuk mengelakkan menunggu stok yang lama. Bagi yang berada di Johor Bahru dan sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, sila hubungi saya, Nazz Abdullah di talian 017-312 4300. Terima Kasih.


Site search